توقیف ۵ شناور و محموله بزرگ کالای ممنوعه در آب‌های بندرعباس معتمدیان: برخی مدارس استان تهران سه شیفته هستند علت مرگ جوان ایرانی در آفریقای جنوبی چه بود؟ ماجرای همه‌گیری ویروس جدید در قم چیست؟ / توضیحات دانشگاه علوم پزشکی پیدا شدن ۷۴ جسد در مخزن سد کرج حقیقت داشت؟ نحوه مراحل گزینش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ماجرای فوت دانشجوی دانشگاه شیراز در خوابگاه چه بود؟ رأی محکومیت شبنم نعمت زاده به ۲۰ سال حبس نقض شده است تغییرات در دریافتی معلمان؛ شمول کسور بازنشستگی فرهنگیان اعلام شد نحوه فعالیت مدارس خوزستان اعلام شد هشدار هواشناسی به این مناطق تهران / پیش بینی وضعیت جوی ۲۶ آبان ۱۴۰۴ ماجرای صدور کارت‌های صلیب سرخ، کهنه سربازان، معیشت و غرامت برای آزادگان چیست؟ تونل توحید ساعاتی دیگر مسدود می‌شود ۳۰۳ هزار سایت قمار مسدود شدند استانداری تهران: خروج بیش از ۴۷۰ هزار نفر از اتباع غیر مجاز از ایران، موجب آزادسازی ۳ هزار کلاس درس شده بزرگ‌ترین محموله مخدر شیشه در جنوب شرق کشور زمین گیر شد

لزوم راه‌اندازی فروش آنلاین میوه در میادین میوه‌ و‌ تره‌بار

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران بر ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه تاکید کرد .
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 26
کد خبر: ۱۵۶۱۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بازدید کرد و در جمع شورای معاونین این سازمان خواستار اجرای ایده های تحولی در این دوره مدیریتی شد.

در ابتدای این جلسه ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان گزارش مدونی از عملکرد گذشته و برنامه های پیش روی این سازمان ارائه کرد.

میثم مظفر عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از عزم جدی این سازمان در زمینه توسعه کمی شبکه عرضه و توزیع و احداث بازارهای میوه و تره بار جدید در سطح مناطق و محلات شهر تهران، به وجوه خاص این سازمان مانند؛ نقش محوری این سازمان در تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارها، تعاملات فزاینده بین دستگاهی این سازمان، صنفی بودن نوع کار این سازمان و نقش خاص این سازمان در رضایتمندی شهروندان اشاره کرد.

وی با تاکید بر ضرورت هوشمند سازی خدمات و ایجاد MIS سازمانی بیان کرد: ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه می‌تواند در ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان کمک بسزائی داشته باشد.

ری برندینگ میادین میوه تره بار و ایجاد نمایندگی‌های کشوری با استراتژی فرانچایز، ایجاد منطقه خاص تجاری گمرکی با همکاری دولت و مجلس و وضع قوانین خاص تسهیلگری صادرات و واردات در محوطه میدان میوه تره بار مرکزی با احداث زیرساخت های فنی لازم و ... از جمله ایده هایی بود که رئیس کمیته بودجه شورا در این بازدید مطرح کرد.

در ادامه مظفر پیشنهاد داد: از طریق اعمال رویکرد شهروند بازرس می‌بایست درگاه نظرخواهی و نظارت شهروندی را فعال کرد و نسبت به رتبه بندی و بنچ مارک غرفه داران و بهره برداران میادین میوه و تره بار سطح شهر اقدام کرد و زمینه ایجاد باشگاه مشتریان و اختصاص اعتبارات و امتیازات مشتریان را میسر کرد.

توجه به زنجیره تامین تا شبکه توزیع از دیگر نکات تبیین شده توسط رئیس کمیته بودجه بود./ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار